loading...
آموزش زبان انگلیسی Effortless English
mehrdad بازدید : 3335 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (5)

می خواهید از صفر شروع کنید؟ پس به لینک روبرو مراجعه کنیدلینک های دانلود Effortless English

 

 

سلام بالاخره درس دوم سطح Begginer یا مقدماتی مجموعه Effortless English را آماده کردم.

 

A kiss

 

درس امروز درباره کارلوس ، یک دختر بلوند ، ماشین و یک بوس هست.

 

عجب درسی میده این درس

 

شعر زیر را فی البداهه موقعی که داشتم به این درس گوش می دادم سرودم . به نظرتون چطوره ؟ 

 

I wanted carloses car

but he didn't give me his car

مثل رپرهای خارجی بخونید

 

 

 

 

 

متن داستان + ترجمه اختصاصی + فایل صوتی داستان + فایل صوتی اصطلاحات داستان + فایل صوتی پرسش و پاسخ در ادامه مطلب

 

 

توجه :
از طریق ستون سمت راست سایت در خبرنامه عضو شوید تا درس های جدید مکالمه انگلیسی effortless english با کمترین حجم به ایمیل شما ارسال شود.

 

 

 

Carlos buys a new car. It's a very expensive car. It's a huge, blue, fast car. While driving down the street, Carlos sees a girl on a bicycle. She has long blond hair and is beautiful.

 

کارلوس یک ماشین جدید می خرد . آن یک ماشین خیلی گران است . آن یک ماشین خیلی بزرگ ، آبی ، سریع است . وقتی در خیابان پایین رانندگی می کند ، کارلوس یک دختر روی یک دوچرخه می بیند. او موهای بلند بوری دارد و زیباست.

 

He yells to her, "What's up?"

او داد می زند به او , " سلام "

 

She ignores him.

او به او بی توجهی می کند

 

He yells, "How's it going?" 

او داد می زند " اوضاع چطوره ؟"

 

She keeps going and ignores him. 

او به رفتن ادامه می دهد و به او بی توجهی می کند.

 

He yells, "Hey, why won't you talk to me? I want to go to dinner with you. I'll take you to an expensive restaurant." 


او داد می زند " هی چرا تو نمی خواهی با من حرف بزنی ؟ من می خوام با تو به شام بروم . من تو را به یک رستوران گران خواهم برد.

 

The girl turns, gets off the bike, and looks at him. She says, "I don't want to go to dinner. But if you give me your car, I will give you a surprise." 


دختر می پیچد از دوچرخه پیاده می شود و به او نگاه می کند. او می گوید " من نمی خواهم به شام بروم . اما اگر تو ماشینت رو به من بدهی من یک سورپرایز به تو خواهم داد.

 

Carlos says, "OK!" He jumps out of the car. He gives her the keys and says, "Here are the keys."


کارلوس می گوید "خوبه !" او از ماشین بیرون می آید . او کلیدها را به او می دهد و می گوید " بفرمایید کلیدها "


The beautiful blond takes the keys and then kisses Carlos on the cheek. Then she jumps into the car and drives away. 


دختر زیبای بلوند کلیدها را می گیرد و سپس گونه کارلوس را می بوسد سپس داخل ماشین می پرد و  رانندگی می کند.

 

Carlos stands on the sidewalk. Now he has no car and no girl. He says, "That's it, just a kiss on the cheek?" 


کارلوس در پیاده رو می ایستد . حالا او ماشین و دختر را ندارد . او می گوید " این همه شه " فقط یک بوس روی گونه ؟

He gets on her bike and rides home. 



او دوچرخه او را بر می دارد و به خانه رانندگی می کند.

 

 


 

لینک دانلود با کیفیت عالی 35 مگابایت

دانلود از سرور قدرتمند پیکو فایل

 

 


متن سوال هاي اين درس در انجمن کلوب زبان انگلیسی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1396/04/18 و 1:32 دقیقه ارسال شده است

سلام.من میخواستم درس دوم سطح یک رو دانلود کنم نشد!ینی فایلش برا دانلود ریمو شده میشه درسارو به جیمیلم بفرستید... سپاس فراوان
پاسخ : سلام . لینک دانلود درس دوم تصحیح شد مجددا برای دانلود اقدام کنید .

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1396/03/31 و 13:02 دقیقه ارسال شده است

سلام من درس دوم از سطح ۱ رو میخواستم اما نمیشه دانلود کرد ب ایمیلم هم هیچ کدوم از درسها نیومده لطفاً کمکم کنید
پاسخ : سلام . لینک دانلود درس دوم اصلاح گردید . با تشکر .

این نظر توسط ali در تاریخ 1394/04/02 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

ببخشین چرا دیگه ترجمه ها رو نمیزارین؟ شکلک
پاسخ : 1394/11/10 : به علت یه سری مشکلات وقفه ای در کار ایجاد شد که ان شاالله از امروز درس ها را با همدیگر ادامه می دهیم ...

از زبان آموزان گرامی تقاضا دارم برای اطلاع از درس های جدید در خبرنامه سایت عضو بشن (فعلا خبرنامه به صورت ایمیلی و تلگرامی در ستون سمت چپ موجوده )

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/11/04 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

سلام
ضمن تشکر ویژه.اگه متن 504 کلمه رو باقرار دادن ترجمه هر پاراگراف در زیر آن مث همین درس یه بوس تو سایت قرار میدادین یا ایمیل میکردین برام فوق العاده ممنون میشدم!
یا حداقل متن انگلیسی اون با فرمت WORD
پاسخ : سلام در انجمن 504 لغت ضروری به همراه جملات مثال و ترجمه قرار داده شده ولی جملات از کتاب معروف 504 نیستند
در تاپیک زیر می تونید ببینید .
http://english-club.ir/Forum/Catgory/14/Post/23

این نظر توسط فلنگ در تاریخ 1393/05/31 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

کاش این سایت رو ادامه می دادید. من واقعا روشی بهتر از فایل های ایشون برای زبان پیدا نکردم و خودم هر هفته دارم کار می کنم.

ولی فکر کنم ترتیب درس ها درست نباشه. به خاطر این‌که درس اول خیلی خوب و ملایم بود و من باهاش ارتباط برقرار کردم. اما هفته دوم که اومدم سر این درس، برام سنگین بود. چون خیلی سرعت حرف زدنش بیشتر شده بود. متنش طولانی تر و کلمات سخت تر.

مجبور شدم روی این درس دو هفته وقت بذارم تا کامل برام روون بشه. اما وقتی رفتم سراغ درس سه و چهار و... دیدم اون درسا خیلی آسون تر از درس دوم هستند.

هم با سرعت کمتر و قابل فهم تری حرف می زنه و هم خود درس آسون تره.

در هر صورت ممنون از وب سایتتون. من از یادگیری زبان ناامید شده بودم. اما با این روش واقعا دارم متحول می شم!
پاسخ : درس ها به ترتیب فایل تکست داخل سی دی قرار داده شدند .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلوب زبان انگلیسی در فروردین 1393 تاسیس شد . هدف از تاسیس سایت گرد آوری منابع خود آموز برای آموزش و ارتقای دانش زبان انگلیسی می باشد. در حال حاضر سایت با مجموعه خود آموز Effortless English بروز رسانی می گردد و غالب فعالیت انجمن بر روی داستان های انگلیسی متمرکز است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1923
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 331
  • بازدید کلی : 279,163
  • کدهای اختصاصی