loading...
آموزش زبان انگلیسی Effortless English
mehrdad بازدید : 7528 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (23)

می خواهید از صفر شروع کنید؟ پس به لینک روبرو مراجعه کنیدلینک های دانلود Effortless English

 

سلام . بالاخره و با وجود اینکه دلار خیلی گرون شده من مجموعه Effortless English را خریدم   . از امروز به بعد به ترتیب درس ها را ادامه می دهم . درس هایی که قبلا گذاشته بودم مربوط به سطح بعد از begginer بود ولی از این به بعد ترتیب درس ها را هم رعایت می کنم .   سعی می کنم هفته ای یک درس را به سایت اضافه کنم . البته شما می توانید در خبرنامه سایت عضو شوید تا درس های جدید به ایمیل شما ارسال شود.

 

 

درس امروز درباره ی روز مردن است ! این داستان در مورد قبرستان های گواتامالایی ها و آمریکایی ها و عقاید آنها در مورد مرگ توضیح می دهد.

 

 

Day of the Dead روز مرگ (درس اول -  سطح Beginner)

 

 

لطفا اگر در ترجمه ی من اشکالی دیدید حتما در قسمت نظرات اعلام کنید تا ترجمه را تصحیح کنم .

 

 

متن داستان + ترجمه اختصاصی + فایل صوتی داستان + فایل صوتی اصطلاحات داستان + فایل صوتی پرسش و پاسخ در ادامه مطلب

 

 

توجه :
از طریق ستون سمت راست سایت در خبرنامه عضو شوید تا درس های جدید مکالمه انگلیسی effortless english با کمترین حجم به ایمیل شما ارسال شود.

 

 

I arrive in Guatemala on The Day of the Dead, November 1st. I’m curious about this holiday, so I go to the cemetery to see what’s happening. What I find is quite interesting.

من در روز مرگ ، اولین روز نوامبر ، به گوتامالا می رسم . من در مورد این تعطیلی کنجکاو هستم ، بنابرین من به قبرستان می روم تا ببینم چه اتفاقی می افتد. چیزی که من پیدا کردم واقعا جالب هست.


The atmosphere is like a party. There are people everywhere. Families are sitting around the graves of their dead ancestors. They clean the graves and add fresh flowers. I walk through the cemetery and admire the beauty of all the colorful flowers.

فضا مانند یک پارتی هست . مردم همه جا وجود دارند. خانواده ها اطراف قبرهای اجدادشان نشسته اند. آنها قبرها را تمیز می کنند و گل های تازه را اضافه می کنند. من سرتاسر قبرستان قدم می زنم و زیبایی گلهای رنگارنگ را تحسین می کنم.


There is also color in the sky, because many kids are flying kites. Some families are having a picnic next to the graves. They eat, drink, and chat together. People laugh and smile.

در آسمان هم رنگ وجود دارد ، چون بچه های زیادی بادبادک هایشان را پرواز می دهند.  بعضی خانواده ها کنار قبرها پیک نیک دارند. آنها می خورند ، می نوشند ، و با همدیگر گفتگو می کنند . مردم می خندند و لبخند می زنند.


In the United States, cemeteries are always somber. We certainly never have festivals or parties next to graves. We don’t laugh or play music or fly kites in cemeteries either.

در ایالات متحده آمریکا ، قبرستان ها همیشه محزون هستند . ما مطمئنا هیچ وقت در کنار قبرها شادمانی و جشن نداریم . ما نمی خندیم یا موزیک پخش نمی کنیم یا در قبرستان باد بادک هم هوا نمی کنیم.


I find that I prefer the Guatemalan approach. I like the way they remember and celebrate those who have passed away. I like that they acknowledge death, instead of denying it the way Americans do. I like that there is life, as well as death, in their cemeteries.

من فهمیدم که روش گواتامالا را ترجیح می دهم . من دوست دارم که آنها بیاد می آورند و تجلیل می کنند از کسانی که فوت کرده اند .من دوست دارم که آنها مرگ را تایید می کنند ، بجای تکذیب آن که آمریکایی ها انجام می دهند . من دوست دارم که علاوه بر مرگ ، زندگی هم در قبرستان هایشان وجود دارد.


Guatemalans call it “The Day of the Dead”, but it is also a day to appreciate life.

گواتامالایی ها می گویند " روز مرگ " ، اما این هم چنین هست یک روز برای دانستن قدر زندگی


لینک  دانلود با کیفیت عالی| 43 مگابایت
 




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی ولی زاده در تاریخ 1396/04/28 و 9:44 دقیقه ارسال شده است

سلام و تشکر ویژه
چرا متن سوالات درس اول دانلود نمیشن!
ممنون میشم راهنمایی کنید،
طریقه دانلود یا هر راهی برای چاپ این متن سوالات
پاسخ : سلام .
متن سوالات برای دانلود قرار داده نشده و به صورت متن در خود سایت نمایش داده می شوند . کافیه متن سوالات را در نت پد یا ورد کپی کنید و سپس ذخیره نمایید . سپس می توانید متن را چاپ کرد .

این نظر توسط zahra در تاریخ 1395/06/29 و 6:00 دقیقه ارسال شده است

سلام جوری درسارو دان کنم؟من تازه میخوام از درس یک شروع کنم اگه میتونید ی کم برام توضیح بدین من سر در نمیارم چی ب چیه
پاسخ : از راهنما استفاده استفاده کنید در ادرس زیر
http://english-club.ir/post/4

لینک های دانلود هم در ادرس زیر قرار گرفته اند
http://english-club.ir/post/2

هم چنین می توانید در کانال تلگرام هم عضو شوید
telegram.me/englishcloob

و یا در خبرنامه ایمیلی عضو باشید
http://www.english-club.ir/page/newsletter

این نظر توسط maryam در تاریخ 1395/04/06 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

با سلام
خیلی ممنون که effortless english را بصورت رایگان در سایتتون قرار دادید
من قبل از سایت شما این روش آقای a.j. hoge را پیدا کرده بودم ولی چون رایگان نبود نمی توانستم استفاده کنم و حالا از اینکه در سایت بصورت رایگان قرار دادید خیلی خوشحالم.
پاسخ : سلام . خواهش می کنم . موفق باشید شکلک

این نظر توسط سهیل در تاریخ 1395/03/26 و 10:00 دقیقه ارسال شده است

سلام.خدا قوت..کارتون عالیه...لطفا ادامه بدید
پاسخ : سلام با تشکر

برای مشاهده بقیه درس ها به ادرس زیر مراجعه کنید ...
http://english-club.ir/post/2

همچنین برای اطلاع از درس های جدید می توانید از روش های زیر استفاده کنید ...
کانال تلگرام به آدرس
http://telegram.me/englishcloob
عضویت در خبرنامه ایمیلی با مراجعه با آدرس زیر ...
http://www.english-club.ir/page/newsletter


این نظر توسط احسان در تاریخ 1394/10/03 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید.

آیا منظور از those who have passed away این نیست: " کسانی که در گذشته اند"؟ چو ن شما ترجمه کرده اید "کسانی که دارند درگذشتگانی را" یعنی زندگان را.
پاسخ : سلام . بله ، ترجمه تصحیح شد . ممنون از همکاری شما

این نظر توسط زینب در تاریخ 1394/09/18 و 12:29 دقیقه ارسال شده است

با سلام
دوست عزیز من یک سوالی برام مطرح شده:
اگه صاحب اثر فایل های صوتی خود را به صورت رایگان ارائه نمیکند آیا ارائه رایگان آن ها در این سایت و دانلود آن توسط کسانی که هزینه ای به صاحب اثر نمیدهند اشکال شرعی ندارد؟
مثل حق تالیف و قانون منع کپی رایت...
از طرفی من شخصا به سایت مراجعه کردم ولی ثبت نام نکردم. آیا با کارت های بانکی ایران هم امکان خرید وجود دارد؟ در غیر این صورت برای پرداخت هزینه چطوری اقدام کنم؟
پاسخ : سلام .
لطفا از مرجع تقلید خود پرسش نمایید،
روش خرید از سایت صاحب اثر را نمی دانم

این نظر توسط parastoo ahmadi در تاریخ 1394/07/15 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز.
ممنون به خاطر در اختیار قرار دادن متن و ترجمه و فایلهای صوتی این مجموعه.
در قسمت celebrate those who have passed away شما have رو به معنی داشتن ترجمه کردین ولی به نظر من اینجا have بخشی از ساختار دستوری گذشته کامل هست و ترجمه جمله فوق میشه:
تجلیل میکنند از کسانی که در گذشته اند.
پاسخ : سلام ممنون تصحیح شد

این نظر توسط ali در تاریخ 1394/06/28 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سلام
کارتون قابل تقدیره فقط اینکه چرا ادامه ندادین شکلک
پاسخ : 1394/11/10سلام . متشکرم . مشکلاتی وجود داشت که حل شد . از حالا درس ها را ادامه می دهیم .
از زبان آموزان گرامی تقاضا دارم برای اطلاع از درس های جدید در خبرنامه سایت عضو بشن (فعلا خبرنامه به صورت ایمیلی و تلگرامی در ستون سمت چپ موجوده )

این نظر توسط hamed در تاریخ 1394/06/20 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

درود بر شما " من تا درس 3 دانلود کردم خیلی عالیه فقط یه خورده با زمانهای جمله مشکل دارم
پاسخ : سلام موفق باشید شکلک

این نظر توسط hamed در تاریخ 1394/05/07 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

سلام.باتشکر از سایت خوبتون.
سئوالی داشتم ایتکه چرا درسهایی که من از سایتهای دیگه دانلود کردم با
عناوینش با عناوین شما متفاوته؟
لطفن راهنمایی بفرمایید
پاسخ : سلام نمی دانم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلوب زبان انگلیسی در فروردین 1393 تاسیس شد . هدف از تاسیس سایت گرد آوری منابع خود آموز برای آموزش و ارتقای دانش زبان انگلیسی می باشد. در حال حاضر سایت با مجموعه خود آموز Effortless English بروز رسانی می گردد و غالب فعالیت انجمن بر روی داستان های انگلیسی متمرکز است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1923
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 279,078
  • کدهای اختصاصی