loading...
آموزش زبان انگلیسی Effortless English
mehrdad بازدید : 2726 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (2)

می خواهید از صفر شروع کنید؟ پس به لینک روبرو مراجعه کنیدلینک های دانلود Effortless English

 

درس سیزدهم سطح Beginner مجموعه Effortless English در مورد یک زوج جوان است که  17 ماه زندگی مشترک داشته اند و یک پسر 23 ماهه دارند . استغفرالله خنثی بحث اصلی داستان بر سر حضانت (نگهداری) بچه است .

داستان انگلیسی Lost Custody با ترجمه فارسی

 

متن داستان + ترجمه اختصاصی + فایل صوتی داستان + فایل صوتی اصطلاحات داستان + فایل صوتی پرسش و پاسخ + متن سوالات داستان  در ادامه مطلب

 


 
توجه :
از طریق ستون سمت چپ سایت در خبرنامه عضو شوید تا درس های جدید مکالمه انگلیسی effortless english  به ایمیل شما ارسال شود.


 


YOUNG MOTHER IS FRIGHTENED BY THREAT OF LOST CUSTODY


مادر جوان از تهدید گرفتن حضانت (بچه) ترسیده است .



DEAR ABBY:


ابی عزیز :



I am 22 years old and have been married 17 months. "Derek" and I have a 23-month-old son. Derek hasn't worked for about a year and refuses to help support our family. He also belittles me whenever he talks to me. I am not happy in this marriage, but I am not sure what to do about it.


من 22 ساله هستم و 17 ماه است که ازدواج کرده ام . "درک" و من یک پسر 23 ماهه داریم . درک حدود یکسال است کار ندارد و از حمایت خانواده ما سرباز می زند . او همچنین هر وقت با من صحبت می کند من را تحقیر می کند . من در این ازدواج خوشحال نیستم ، اما مطمئن نیستم درباره آن چکار کنم .






On our honeymoon, Derek told me if I ever divorced him that he'd make sure he would get custody of our son. And his mom already said that she would tell the judge that I was an unfit mother.


در ماه عسل مان ، درک به من گفت اگر من از او طلاق بگیرم حتما حضانت بچه مان را خواهد گرفت . و مادرش قبلا گفت که او به قاضی می گوید من یک مادر ناشایست بودم .



 

My son is my world, Abby. He doesn't even let his daddy hold him, so I know he wouldn't be better off with Derek. But because I am on disability, I don't know if I have a good chance of getting custody if I leave. I don't feel Derek loves me or my son.


ابی ، پسر من دنیای من است . او حتی به بابایش اجازه نمی دهد او را نگه دارد ، بنابراین من می دانم او وضعیت بهتری را با درک نمی خواهد . اما چون من قابلیت ندارم ، من نمی دانم که اگر ترک کنم شانس خوبی برای گرفتن حضانت (بچه) دارم . من احساس نمی کنم درک من یا پسرم را دوست داشته باشد.



 
What should I do? Stick it out with my husband or take the chance of losing my son?


من باید چکار کنم ؟ با شوهرم ادامه دهم یا شانش از دست دادن پسرم را بگیرم ؟



 

-- TRAPPED IN NEW HAMPSHIRE


-- در دام افتاده در نیو همپشر

 

 

 
 

 


 

لینک های دانلود با کیفیت عالی 44 مگابایت

دانلود از سرور قدرتمند پیکوفایل

 

 


 

متن سوال های درس Lost Custody (این سوال ها از فایل صوتی استخراج شده است)

 

 


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Hamid در تاریخ 1393/12/24 و 10:16 دقیقه ارسال شده است

با سلام
داستان های سطح سه را ترجمه هاشو دارید؟
چند روزه دارم اینترنت را زیر رو روی میکنم ولی تا درس پانزده را فقط پیدا کردم
اگه محبت کنید ترجمه سطح سه را هم در سایت بزارید
با تشکر
پاسخ : سلام . ترجمه هاشو آماده ندارم باید به سطح سه برسم بعد ترجمه هاش را هم در سایت قرار می دم .

این نظر توسط ستاره کوثری در تاریخ 1393/04/15 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

hello .i am memol555.I'm a new member.Your story is sad.
I prefer to read a happy story.Please share the story of the lovely and cheerful Now lets.
Also, my English is not good.I've recently learned.


Thank you
پاسخ : hello . thank you .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلوب زبان انگلیسی در فروردین 1393 تاسیس شد . هدف از تاسیس سایت گرد آوری منابع خود آموز برای آموزش و ارتقای دانش زبان انگلیسی می باشد. در حال حاضر سایت با مجموعه خود آموز Effortless English بروز رسانی می گردد و غالب فعالیت انجمن بر روی داستان های انگلیسی متمرکز است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1923
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 288
  • بازدید کلی : 279,120
  • کدهای اختصاصی