loading...
آموزش زبان انگلیسی Effortless English
mehrdad بازدید : 3645 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (3)

می خواهید از صفر شروع کنید؟ پس به لینک روبرو مراجعه کنیدلینک های دانلود Effortless English

 

سلام . بعد از یک وقفه بسیار طولانی درس نهم مجموعه انگلیسی آسان آماده شد. این درس اولین درسLevel 2 از سطح Beginner این مجموعه می باشد.


Bad Choices (درس نهم - سطح Beginer)

 

 

 

موضوع درس :

این درس در مورد یک زن 33 ساله است که بعد از طلاقش با مردی آشنا می شود و از او بچه دار می شود. اما ...


 

 

متن داستان + ترجمه اختصاصی + فایل صوتی داستان + فایل صوتی اصطلاحات داستان + فایل صوتی پرسش و پاسخ + متن سوالات داستان  در ادامه مطلب

 
 
توجه :
از طریق ستون سمت راست سایت در خبرنامه عضو شوید تا درس های جدید مکالمه انگلیسی effortless english  به ایمیل شما ارسال شود.

 

Dear Dr. Tracy,


دکتر تریسی عزیز ،

 

I am a 33 year old divorced woman with four kids. I was married for 12 years and I have been divorced for approximately 3 years. I met my new boyfriend during my divorce. We hit it off and have been together ever since. He is a 44 year old divorced man. When I met him he had been divorced for 2 years. Well, I met his exwife and she seemed to be an okay person. What I found out 3 months into my relationship with him was that he was fooling around with his ex-wife again-- who also at this time had a boyfriend of her own. I figured that since I did not have a committed relationship with him, I had no place to say anything. The problem is it continued further into our relationship, up to the point when I found out I was pregnant. At the same time I found out that he and his ex-wife planned to go to his family reunion together. Of course before all of this, I drove by his house one night and saw her car parked outside his home. The excuse I got after all of this was that they were considering getting back together. I thought it was very funny that as soon as she met me, she found interest in him again.

 

من یک زن 33 ساله طلاق گرفته با چهار بچه هستم . من 12 سال متاهل بودم و تقریبا 3 سال است که طلاق گرفتم . من دوست پسر جدیدم را در دوران طلاق ملاقات کردم . ما از همدیگر خوشمان آمد و از آن وقت تا حالا با هم بودیم . او یک مرد 44 ساله طلاق گرفته است . وقتی او را ملاقات کردم 2 سال بود که طلاق گرفته بود. خب ، من همسر سابق او را ملاقات کردم و به نظر می رسید که شخص خوبی باشد . چیزی که من طی 3 ماه رابطه ام با او فهمیدم این بود که او با همسر سابقش رابطه دوستانه برقرار کرده بود -- کسی که در حال حاضر یک دوست پسر داشت . من فکر کردم از آنجا که من رابطه ی محکمی با او ندارم دلیلی ندارد چیزی بگویم . این مشکل در رابطه ما ادامه داشت ، تا وقتی که من فهمیدم که حامله شده ام . در همان زمان فهمیدم که او و همسر سابقش تصمیم گرفته اند به خانواده شان برگردند . البته قبل از همه ی اینها من یک شب به طرف خانه ی او رانندگی کردم و دیدم ماشین او (همسر سابقش) در بیرون خانه اش (خانه آن مرد) پارک شده است . دلیلی که من  بعد از همه ی اینها به دست آوردم این بود که به نظر می رسید آنها به همدیگر برگشته بودند. من فکر می کنم این خیلی جالب است که به محض اینکه او من را ملاقات کرد ، او (آن زن ) دوباره به او (آن مرد) علاقه مند شد. 

 

 

 
I guess my issue is the fact that now I am still in this relationship. I have brought a child into this nonsense and I hate the fact that he keeps in contact with her. My boyfriend has taken responsibility for her son from a previous relationship. His excuse for having so much contact with his ex-wife is because of that boy. I know this is not true but I have no real proof otherwise. I have also dealt with him taking women to hotels and my gut tells me it was her, but he promises it was not her.

 

من حدس می زنم که حقیقتا مشکل من این است که هنوز در این رابطه هستم . من یک بچه را وارد این ماجرا کرده ام و از این حقیقت که او (آن مرد) ارتباطش را با او (آن زن ) حفظ می کند نفرت دارم . دوست پسر من نسبت به پسرش در رابطه ی قبلی اش مسئولیت پذیر است . آن پسر بهانه اش برای حفظ ارتباط زیادش با همسر سابقش است . من می دانم که این درست نیست ولی مدرک خلاف آن را ندارم . من هنوز با او ادامه می دهم زنانی را به هتل می برد احساسم می گوید آن همان زن است ، ولی او قول می دهد آن ، آن زن نیست.

 



I have tried to get over all the cheating. I know that she is very close to his family and I also know that his family does not like me because I stand up for myself. I guess the bottom line is knowing how much contact his ex-wife has with him and the fact that he knows I can’t stand her. Am I in a weird relationship with a man that wants to have his cake and eat it too? Or am I being paranoid1 and need to trust him when he says he does not want her. I have never had so much animosity towards two people in my life. I do love this man, but I feel like I have put myself back in an unhealthy relationship with a man that is trying to lie to me.

 

من دارم تلاش می کنم تمام فریبکاری ها را فراموش کنم . من می دانم که آن زن بسیار به خانواده او (آن مرد) نزدیک است و هم چنین می دانم که خانواده او (آن مرد) من را دوست ندارند چون من برای خودم تلاش می کنم . من حدس می زنم که مشکل دانستن این است که چقدر همسر سابقش با او رابطه دارد و در حقیقت او می داند که من از آن (آن  زن) متنفرم . من در یک رابطه عجیب با مردی هستم که می خواهد کیک را بخورد و هم زمان کیک را داشته باشد ؟ یا در یک پارانويايى هستم و نیاز هست به او اعتماد کنم وقتی می گوید آن (زن) را نمی خواهد . من هیچ وقت نسبت به کسی در زندگی کینه نداشتم . من این مرد را دوست دارم ، ولی احساس می کنم بهتر است که از این رابطه ی ناسالم با مردی که سعی می کند به من دروغ بگوید ، عقب نشینی کنم .

To be totally honest, now that I have his child I even hate the fact that he helps her son. She never has to ask for anything regarding that boy, but I have to constantly remind him when our son needs something. He does it for the other boy without thinking, but my son is a second thought even when I have said, “Look at your son. He is in dire need”. I was married to a cheating man and hooked up with another cheating man. I wonder if it’s just my bad choices in men.

 


برای صادق بودن ، حالا من این بچه ی او را دارم . من حتی از این حقیقت که او به پسرش کمک می کند متنفرم . او (آن زن) هرگز چیزی راجع به آن پسر نمی پرسد ، ولی من دائما او را به یاد می آورم وقتی که پسرمان چیزی احتیاج دارد . او بدون فکر کردن برای پسر دیگرش انجام می دهد ، ولی پسر من در گمانش دومی هست حتی وقتی که من می گویم به پسرت نگاه کن . او در یک نیاز سخت است . من با یک مرد فریبکار ازدواج کرده بودم و با یک مرد فریبکار دیگر رابطه داشتم . من تعجب می کنم اگر این ها تنها انتخاب های اشتباه من در مردان باشد .



 

1paranoid :

شما فکر می کنید هر کسی می خواهد شما را فریب بدهد و از شما متنفر است .




 

 



 

لینک های دانلود با کیفیت عالی 49 مگابایت

 

دانلود از سرور قدرتمند پیکوفایل

 

 


 

متن سوال های درس Bad Choices (این سوال ها از فایل صوتی استخراج شده است)

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هادی در تاریخ 1394/11/26 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

سلام سایت مفیدی دارید
متن قسمتهای mini story , pov و بخشهای دیگر را علاوه بر متن اصلی می خواستم
موفق باشید
پاسخ : سلام .
متن بخش های mini story (سوال و جواب ها) در انجمن هست شکلک

این نظر توسط میثم در تاریخ 1394/06/20 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

ترجمت خیلی ضعیفه
پاسخ : اگه ایرادی می بینید تذکر بدید ممنونم شکلک

این نظر توسط پایگاه مداحی کربلایی مهرداد امیری(کرمانشاه) در تاریخ 1393/02/25 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

سلام قربونت خیلی خوشحال شدم ک ب ما سر زدید

ممنون واقعا ب نصرت احتیاج داشتم

پاسخ : سلام . بنده هم از حضور شما خوشحال شدم شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلوب زبان انگلیسی در فروردین 1393 تاسیس شد . هدف از تاسیس سایت گرد آوری منابع خود آموز برای آموزش و ارتقای دانش زبان انگلیسی می باشد. در حال حاضر سایت با مجموعه خود آموز Effortless English بروز رسانی می گردد و غالب فعالیت انجمن بر روی داستان های انگلیسی متمرکز است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1923
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 247
  • بازدید کلی : 279,079
  • کدهای اختصاصی