loading...
آموزش زبان انگلیسی Effortless English
mehrdad بازدید : 2880 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

می خواهید از صفر شروع کنید؟ پس به لینک روبرو مراجعه کنیدلینک های دانلود Effortless English

درس چهاردهم سطح Beginner از LEVEL 2 مجموعه آموزشی Effortless English در مورد مداخله مادر شوهر در زندگی زناشویی پسر و عروسش بعد از دوران بارداری عروسش است .

 

 meddling-mother-in-law

 

 

متن داستان + ترجمه اختصاصی + فایل صوتی داستان + فایل صوتی اصطلاحات داستان + فایل صوتی پرسش و پاسخ + متن سوالات داستان  در ادامه مطلب

 


 
توجه :
از طریق ستون سمت چپ سایت در خبرنامه عضو شوید تا درس های جدید مکالمه انگلیسی effortless english  به ایمیل شما ارسال شود.

 



Meddling Mother-In-Law
مداخله مادر شوهر

 

 

WIFE READY TO WASH HER HANDS OF MEDDLING MOTHER-IN-LAW


زن آماده برای خلاص شدن از مداخله مادر شوهر

 



DEAR ABBY:



How do I politely tell my mother-in-law to stop doing my laundry? It all started when I was on bed rest due to my pregnancy. I didn't mind her doing an occasional load to help us out. But now she does it anytime she's over to watch the kids.


چگونه مودبانه به مادر شوهرم بگویم شستن لباس های چرک من را متوقف کند ؟ این از زمانی شروع شد که من به خاطر بارداری در رختخواب استراحت می کردم . من به او یادآوری نکردم که مسئولیت های گاه و بیگاه را برای کمک به ما انجام دهد اما حالا او این کار را انجام می دهد هر وقت که او برای دیدن بچه ها می آید .



I'm very picky about how I do my laundry, and this is the main reason I don't want her doing it. Also, I'd prefer she spend time playing with the kids than with the laundry!


من برای شستن لباس هایم خیلی حساس هستم ، و این دلیل اصلی است که من نمی خواهم او اینکار را انجام دهد . هم چنین ، من ترجیح می دهم او وقت را با بازی کردن با بچه ها بگذراند تا شستن لباس ها!



She also puts things away in the wrong places. She does it with my dishes, too. Once I told her not to worry about my laundry because I wasn't done sorting it. She took it upon herself to do it anyway.

 

 

او هم چنین اشیا را در مکان های اشتباه می گذارد . او با ظرف های من هم این کار را می کند . یکبار من به او گفتم برای لباس هایم نگران نباشد زیرا من آنها را منظم نکردم . او کار را به سلیقه خودش انجام می دهد .



She's very strong-willed. My husband and I have had problems with her not respecting our parenting , too.She often takes things the wrong way. What's the best way for us to tell her that her help is not needed?

 

 


او خیلی کله شق است . من و شوهرم با بی احترامی او به وظایف پدر و مادریمان هم مشکل داریم . او اغلب اوقات چیزها را بد برداشت می کند . بهترین راه برای ما که به او بگویم به کمکش نیازی نیست چیست ؟

 


-- DIRTY FAMILY LAUNDRY

 

 

 

 


 

 

لینک های دانلود با کیفیت عالی 45 مگابایت

 

دانلود از سرور قدرتمند پیکوفایل

 

 


 

متن سوال های درس Meddling Mother-In-Law (این سوال ها از فایل صوتی استخراج شده است)

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Manijeh در تاریخ 1395/05/13 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

He said: I am not lousy . No I am not lazy
Lousy =كثيف-شپشو
Lazy=تنبل
پاسخ : این کلمه در این درس وجود نداره .

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1394/04/26 و 7:34 دقیقه ارسال شده است

با سلام و تشکر و لطفی که در این مورد میفرمایید
من از شیراز مزاحمتان می شوم میخواستم بدانم درسه چند روز یکبارارسال میشود و ایا امکان ارتباط بادیگراعضا وجود دارد و میشود چت نمودن
من درسهای effortless را از اینترت دانلود کردیم ولی فکرکنم ناقص باشدد
دراین مورد کمی توضیح دهید ممنونم
پاسخ : سلام
برای چت با دیگر اعضا می توانید از انجمن سایت یا از امکان تبادل آیدی استفاده کنید به لینک زیر مراجعه کنید :
http://english-club.ir/Forum/Catgory/4
برای دریافت درس های جدید در خبرنامه سایت عضو شوید (از طریق آدرس زیر ):
http://english-club.ir/page/newsletter

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/04/18 و 2:50 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی خوبه واقعا مرسی
فقط میشه بپرسم سطح begining چندتا درسه و اینکه چند روز یه بار درس جدید میذارین؟
پاسخ : بروزرسانی زمان دقیقی نداره . قبلا سعی می کردم یک هفته یا حداکثر دو هفته یک درس جدید را قرار بدم ولی الان یک سری مشکلات پیش اومده و وقفه دربروزرسانی هست ، می تونید در خبرنامه عضو بشید تا درس های جدید ایمیل بشه .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلوب زبان انگلیسی در فروردین 1393 تاسیس شد . هدف از تاسیس سایت گرد آوری منابع خود آموز برای آموزش و ارتقای دانش زبان انگلیسی می باشد. در حال حاضر سایت با مجموعه خود آموز Effortless English بروز رسانی می گردد و غالب فعالیت انجمن بر روی داستان های انگلیسی متمرکز است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1923
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 284
  • بازدید کلی : 279,116
  • کدهای اختصاصی