loading...
آموزش زبان انگلیسی Effortless English
mehrdad بازدید : 2115 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

می خواهید از صفر شروع کنید؟ پس به لینک روبرو مراجعه کنیدلینک های دانلود Effortless English

 

 

Secret Love

 

 

 

موضوع درس :
اين درس در مورد زني سي ساله است كه عاشق يكي از همكارانش شده است ولي از بازگو كردن احساس خود مي ترسد . براي همين يك نامه به فردي به اسم ابي مي نويسد و از او مشورت مي خواهد .

 

 

 

 

 

متن داستان + ترجمه اختصاصی + فایل صوتی داستان + فایل صوتی اصطلاحات داستان + فایل صوتی پرسش و پاسخ + متن سوالات داستان  در ادامه مطلب

 
 
توجه :
از طریق ستون سمت راست سایت در خبرنامه عضو شوید تا درس های جدید مکالمه انگلیسی effortless english  به ایمیل شما ارسال شود.


 

 

 

 

WOMAN HESITATES TO REVEAL SECRET LOVE FOR COLLAGUE

 

زن ، عشق پنهان را براي همكار آشكار نمي كند

 

DEAR ABBY :

 

ابي  عزيز

 

 

I am a single woman in my early 30s who has never been married . I recently fell in love with a wonderful man with whom I spend a great deal of time . He is unaware of the intensity of my feelings , and I'm afraid of telling him out of fear of rejection .

 

 

من يك زن مجرد سي ساله هستم كه هرگز ازدواج نكرده . من به تازگي با مرد شگفت انگيزي كه وقت زيادي را با او مي گذرانم احساس عشق مي كنم . او از شدت احساس من خبر ندارد ، و من مي ترسم كه به او بگويم و طرد شوم.

 

 

There are a couple of additional concerns : He is 15 years my senior and a medical doctor . I am a social worker in a lower economic class . In additional , we are of different religions , but we have similar spiritual beliefs and values . He is also my co-worker .

 

 

دو تا نگراني وجود دارند : او 15 سال از من بزرگتر است و دكتر معالج است . من يك كارگر اجتماعي در سطح اقتصادي پايين تر هستم . به علاوه ، ما از مذاهب مختلف هستيم ، اما ما اعتقادات معنوي و ارزش هاي يكساني داريم . او هم چنين همكار من است.

 

 

I am very interested in pursuing a deeper relationship with his man , but would like to hear your advice first . Thank you for your thoughts on this .

 

من خيلي مايلم با اين مرد يك رابطه عميق داشته باشم ، اما مايلم ابتدا نصيحت تو را بشنوم . براي فكر شما در اين مورد متشكرم .

 

 

 

 

-- LONGING FOR MORE IN CHICAGO

 

-- تمايل زياد (براي رابطه) در شيكاگو

 

 


 

 

لینک های دانلود با کیفیت عالی 42 مگابایت

دانلود از سرور قدرتمند پیکوفایل

 


 

متن سوال هاي درس Secret Love ( اين سوال ها از فايل صوتي استخراج شده است)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلوب زبان انگلیسی در فروردین 1393 تاسیس شد . هدف از تاسیس سایت گرد آوری منابع خود آموز برای آموزش و ارتقای دانش زبان انگلیسی می باشد. در حال حاضر سایت با مجموعه خود آموز Effortless English بروز رسانی می گردد و غالب فعالیت انجمن بر روی داستان های انگلیسی متمرکز است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1923
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 304
  • بازدید کلی : 279,136
  • کدهای اختصاصی