loading...
آموزش زبان انگلیسی Effortless English
mehrdad بازدید : 2338 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

می خواهید از صفر شروع کنید؟ پس به لینک روبرو مراجعه کنیدلینک های دانلود Effortless English


سلام . داستان انگليسي ِ درس ششم سطح مقدماتي آماده است . فايل متني داستان را بخوانيد ، فايل صوتي داستان و توضيح اصطلاحات داستان را گوش كنيد سپس به فايل صوتي پرسش هاي داستان با صداي بلند پاسخ بدهيد .


توجه داشته باشيد كه :
براي يادگيري زبان انگليسي چهار مهارت گوش كردن ، صحبت كردن ، خواندن و نوشتن لازم است . با مجموعه Effortless English سه مهارت خواندن ، گوش كردن و صحبت كردن محقق مي شود . بنابراين براي تحقق مهارت نوشتن ، متن سوال هاي فايل صوتي هر درس در انجمن سايت قرار داده مي شود و لينك آن در زير لينك هاي دانلود قرار مي گيرد . براي استفاده كافيست آن ها را در Notpad كپي كنيد و جواب آنها را زير هر سوال و يا روي يك كاغذ بنوبسيد .

 

Intimacy

 


موضوع درس :
يك زن به نام Anna كه در رابطه جنسي با شوهرش مشكل دارد ، در واقع او بيشتر از شوهر جوان و سالمش تمايل به رابطه جنسي دارد .  اين زن در ايالت OHIOدر آمريكا زندگي مي كند و براي حل اين مشكل و مشورت كردن يك نامه به فردي به اسم Abby مي نويسد .




متن داستان + ترجمه اختصاصی + فایل صوتی داستان + فایل صوتی اصطلاحات داستان + فایل صوتی پرسش و پاسخ + متن سوالات داستان  در ادامه مطلب

 

 
توجه :
از طریق ستون سمت راست سایت در خبرنامه عضو شوید تا درس های جدید مکالمه انگلیسی effortless english  به ایمیل شما ارسال شود.

 


Dear Abby :
ابي عزيز :

my husband , "James," and I have been married only three years . We are both in our 20s. Everything is really greate between us -- except our sex life . As far as he is concerned that's fine , too , but I am not satisfied . It may seem odd to hear the female wants to have sex more frequently than a young and healthy male , but that's the case in our relationship .
من و شوهرم "جيمز" فقط سه سال هست كه ازدواج كرديم . ما هر دو در دهه 20 سالگي هستيم . همه چيز بين ما خوب است به غير از روابط جنسي . بر خلاف اينكه او فكر مي كند آن هم خوب است ، اما من راضي نيستم .به نظر مي رسد چيز زيادي است شنيدن اينكه يك زن بيشتر از يك مرد جوان و سالم رابطه جنسي مي خواهد ، اما اين وضعيت در رابطه ي ما وجود دارد .


Abby , I work with the public and I get frequent remarks about what a beautiful woman I am . This makes it hard for me to believe that I don't attract him at all . I have expressed many times that I wish we were more intimate . I have even expressed it to him more than one letter , hopping to reach him .
ابي ، من در ميان مردم كار مي كنم و نظرات مكرر درباره ي اينكه من چه زن زيبايي هستم مي گيرم . (با) اين براي من سخت مي شود كه من هيچ وقت توجه او را جلب نمي كنم .  من بارها گفته ام كه آرزو دارم با هم صميمي تر باشيم . من حتي آن را در بيشتر از يك نامه بيان كردم ، اميدوارم او مرا درك كند .


I am at a total loss as to how to make him realize how important this is to me . Is there something wrong with my body ? I just don't know who to turn to for advice on this subject . Please help me .
من نمي دانم چطور به او بفهمانم كه اين چقدر براي من مهم است . آيا اشكالي در بدن من وجود دارد ؟ من نمي دانم به چه كسي در مورد اين موضوع مشورت كنم . لطفا كمكم كن .


-- SHORT ON INTIMACY IN OHIO


-- كمبود رابطه جنسي در اُهايو (يك ايالت در آمريكا)

 


 

لینک های دانلود با کیفیت عالی 43  مگابایت

دانلود از سرور قدرتمند پیکوفایل

 
 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلوب زبان انگلیسی در فروردین 1393 تاسیس شد . هدف از تاسیس سایت گرد آوری منابع خود آموز برای آموزش و ارتقای دانش زبان انگلیسی می باشد. در حال حاضر سایت با مجموعه خود آموز Effortless English بروز رسانی می گردد و غالب فعالیت انجمن بر روی داستان های انگلیسی متمرکز است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1923
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 327
  • بازدید کلی : 279,159
  • کدهای اختصاصی